الثلاثاء، 2 يونيو 2009

استفتاء...

مسابقة يا جماعة على مدونة جريدة الصباح العربي..

وهى جريدة ناشئة وإن شاء الله القصة الفائزة في التصويت هتتنشر في العدد الأول من الجريدة..

أنا مشارك بالطبع وإلا مكنتش عرفت الموضوع..

أتمنى إن اللي يقرأ البوست يخش يلقي نظرة على القصص كلها ويختار الأفضل...

http://sabaharabi.blogspot.com

أنا مشارك بقصة اسمها (ذات الشريطة) ده اللينك بتاعها...

http://sabaharabi.blogspot.com/2009/06/blog-post_5158.html


يا رب أشوفكم منورين هناك....

خالص تقديري...

هناك 6 تعليقات:

بسنت صلاح الدين يقول...

بالتوفيق ان شاء الله يا ميسره انا كنت اشتركت فيها بس فوجئت انهم مش حاطينها ضمن القصص عموما انا وانت واحد ان شاء الله تفوز

Mysara يقول...

مش عارف والله يا بسنت، بس أنا اعتقدت هم اختاروا مجموعة للعدد الأول ومجموعة للعدد الثاني..
ميرسي ربنا يخليكي، كبيرة عندي دي والله، منوراني يا ست البنات...
بس مقلتليش ايه رأيك في النيو لوك بتاع المدونة؟! :)

بلاش فضايح يقول...

ازيك الاول

ربنا يوفقك وان شاء الله من الفائزين الناجحين
انت كويس وبتكتب كويس وتستاهل كل خير

تقبل مرورى

Mysara يقول...

الحمد لله ازيك انتي يا نونا؟
يا رب تكوني بخير

ميرسي ربنا يخليكي.. ده بس من ذوقك

وطبعا مرورك زادني شرف..

منوراني دايماً يا نونا :))

أية جمال يقول...

على فكره انا قريت معظم القصص وبجد وبدون مجامله قصتك اجمل قصه,جميله جدا ورقيقه اوى,ومع انك صدمتنى فى الاخر الا انى هعديها لان القصه كلها على بعضها تحفه

Mysara يقول...

إيه ده؟!! أنا مش مصدق عينيا :))

أية منوراني؟!.. يا مرحبا يا مرحبا :)

ميرسي يا ست البنات.. الحمد لله انها عجبتك وإطراء بجد لا أستحقه :)

اوعي تكوني نسيتي تحطي صوتك لحسن هبعتلك جيوش التتار :))

منوراني يا آية :)